ღონისძიება

პროექტები

   დიმიტრი უზნაძე გვასწავლის: სწალაში ირიადი მნივნელობა იმ პროდუქტს კი არ აქვს, რომელსაც კონკრეტული ჩვევის ან კონკრეტული შინაარსი მქონე ცოდნის სახით გვაძლევენ, არამედ – განსაზვრული მიმართულებით მოსწავლის ალების განვითარებას”.
      21-ე საუკუნის მოსწავლისათვის მნიშვნელოვანია არა მხოლოდ ცოდნის დაგროვება, არამედ იმ უნარ-ჩვევების დაუფლება და განვითარება, რომლებიც მას მთელი ცხოვრების განმავლობაში კონკურენტუნარიანსა და წარმატებულს გახდის. სწორედ ამ კონტექსტის გათვალისწინებითაა საინტერესო და მნიშვნელოვანი პროექტებით სწავლება.

გარემოს დაცვა

ჯანსაღი ცხოვრების წესი=ბედნიერ ცხოვრებას

პროექტი ,,ვაზი და საქართველო''
პროექტის შეჯამება ეთნო მარანში
ვაზი და საქართველო (შეჯამება)
პროექტის ფარგლებში შექმნილი რესურსები:
ვიქტორინა
დავითი-მეფე მწიგნობარი


მწერალთა კვირეული
როექტის ფარგლებში შექმნილი რესურსები  
მომიყევი-დამავიწყდება, მაჩვენე-შესაძლოა დავიმახსოვრო,
გამაკეთებინე და გავიგებ....




ქართული ენა,მსოფლიოს მერვე საოცრებაა
პრეზენტაცია

დედა,დედიკო,დე... 

,,მოგზაურობა საქართველოში''

პრეზენტაცია:   

რეფლექსია პროექტი ,,მოგზაურობა საქართველოში’’
   ვფიქრობ, რომ სასწავლო პროცესის საინტერესოდ
წარმართვისათვის ეფექტური და მნიშვნელოვანია
პროექტებით სწავლება. პროექტი, მასში მონაწილეებს,
საშუალებას აძლევს თავი მოუყარონ წინარე ცოდნას,
შეიძინონ ახალი, გამოავლინონ საუკეთესო უნარ-ჩვევები,
დანერგონ და პრაქტიკაში გამოიყენონ ისინი.
ვხელმძღვანელობდი ეროვნული სასწავლო გეგმის
სტანდარტით.
პირველი შეხვედრისას მოსწავლეებს გავაცანი
პროექტის სახელწოდება, მიზნები, მოსალოდნელი
შედეგები და ვადები. მოსწავლეებს კენჭისყრით შეხვდა
საქართველოს სხვადასხვა კუთხე. ჩვენი საქმიანობა და
მიზნები გავაცანით მშობლებსაც.
მოსწავლეებმა გამოავლინეს დიდი ინტერესი
პროექტის მიმართ. აღნიშნულმა პროექტმა გამოავლინა
მოსწავლეთა დაინტერესება და წარმოაჩინა მათი
უნარები.
მოსწავლებმა კიდევ უფრო დახვეწეს კითხვისა და წერის,
ტექსტის გააზრების, საინფორმაციო ტექნოლოგიების
გამოყენების, ასევე პრეზენტაციის, სხვისი აზრის
მოსმენისა და დასკვნების გამოტანის უნარი.

სასწავლო პროექტის მიზანი იყო ნათელი,
კონკრეტული და გაზომვადი, სრულად შეესაბამებოდა
პროექტის აქტუალობასა და ეროვნულ სასწავლო გეგმას.
   დამოუკიდებლობის დღე




დედამიწის კვირეული


წიგნის შექმნის პროცესი📕🔎💡📚















აღდგომის დღესასწაული
ბმული:


   სააღდგომო ტრადიციები სხვადასხვა ქვეყანაში


ანიდან ჰაემდე''

app.bookcreator.com="" azyczo9rfofljceux347g="" dir="ltr" from="editor" https:="" ky0ywnrgq3hljzjhnjlzfsg3="" library="" qx8qvkt72byrikm83cwq="" read="" style="text-align: center;" trbidi="on" yauanq4cyvtman="">https://read.bookcreator.com/AHYFky0yWnRGq3hLJZJhNjlzFsG3/JazYCZo9RFOflJCEuX347g
  ელექტრონული წიგნის პრეზენტაცია
გამონათქვამები ქართულ ენაზე
 




















 ,,ყველა დედის უკან ღვთისმშობელი დგას''

,,ვიცოდეთ ჩვენი ქვეყნის ისტორია''

>

             
     ,,ვაზის სიმფონია''
პროექტ-გაკვეთილის გეგმა იხილეთ ლინკზე:
https://drive.google.com/file/d/1kCDhgOm8nbFFwtd-ZOO9da1qUzdKfWh1/view?usp=sharing

პროექტის სახელწოდება

,,ვაზის სიმფონია’’

 

მასწავლებელი/სკოლა

თამუნა კელენჯერიძე

შპს მერაბ ჭოხონელიძის საავტორო სკოლა

მოსწავლეთა ასაკი

III კლასი

პროექტის მთავარი იდეა (თემა)1-2წინადადებით:

საქართველოში გავრცელებული,ყურძნის ჯიშების  გაცნობა .

პროექტის მიზანი

მოსწავლეები გაეცნონ ვაზის წარმოშობის ისტორიას.

ახსნან რატომ უწოდებენ საქართველოს ვაზისა და ღვინის სამშობლოს.

გაეცნონ სხვადასხვა ყურძნის ჯიშს და მათი გავრცელების არეალს.

პრეზენტაციის უნარის განვითარება.

ვადები

ერთი კვირა

მოსალოდნელი შედეგები

ბროშურის დამზადება,ფოტოებისა და მოპოვებული მასალების  გაერთიანება ,პრეზენტაცია.

კავშირი სხვა საგნებთან

ქართული;

ბუნება;

ხელოვნება;

 

პროექტის მსვლელობა

1.ვაზის ჯიშების გადანაწილება;

2.მოძიებული მასალის დახარისხება და პრეზენტაცია.

 

 მოსწავლეების ნამუშევრები














პროექტის ვიდეო-შეჯამება




სვეტიცხოვლობა





პროექტი  ,წიგნების თარო"



პროექტის სახელწოდება
,,წიგნების თარო’’
პროექტის ავტორი
კელენჯერიძე თამუნა
პრობლემის ანალიზი
Ø თანამედროვე თაობას აქვს ნაკლები სურვილი  წაიკითხოს წიგნი. ხშირად ვხვდებით მათ მიჯაჭვულობას ინტერნეტთან.
პროექტის მიზანი
Ø მოსწავლეს გაეზარდოს ინტერესი წიგნის მიმართ.
Ø გამოუმუშავდეთ ჯგუფური მუშაობის უნარ-ჩვევები.
პროექტის ამოცანები
პროექტის ფარგლებში ,მოსწავლეები კითხულობენ ერთსა და იმავე ტექსტს  განსაზღვრულ დროშ ,შემდეგ კი ჩატარდება ვიქტორინა.
მოსალოდნელი შედეგები
Ø მოსწავლე გააცნობიერებს წიგნის მნიშვნელობას და დაფიქრდება მის ღირებულებებზე.
მიზნობრივი ჯგუფები
II   კლასის მოსწავლეები.



 
                        ცხოველთა კვების ტიპები
  მიზანი: მოსწავლეებმა შეძლონ მოძიებული ინფორმაციის დახარისხება და ჯგუფური პრეზენტაცია.

    


               ჯანსაღი და არაჯანსაღი კვება







           პროექტი ,,დავით აღმაშენებელი''
 პროექტის გეგმა იხილეთ აქ:


პროექტ-გაკვეთილის გეგმა
2017/2018 სასწავლო წელი

პროექტის ხელმძღვანელი
კელენჯერიძე თამუნა

პროექტის სახელწოდება
,,დავით აღმაშენებელი მეფეთა-მეფე’’.
პროექტის მთვარი იდეა
მოსწავლეები გაეცნონ XII საუკუნის საქართველოს; დავით აღმაშენებლის ცხოვრებასა და მოღვაწეობას .
პროექტის მიზანი
მოსწავლეებმა შეძლონ და შეაფასონ დავითის მეფობა ;მისი საშინაო და საგარეო პოლიტიკა;
მოსწავლეთა ასაკი
მე-4 კლასი
ხანგრძლივობა
1 კვირა
მოსალოდნელი შედეგები-პროდუქტები
დავითს ცხოვრების გაცნობის შემდეგ მოსწავლეები შეძლებენ დაწერონ  ესეები ,ჩანახატები . გამოუშვან კედლის გაზეთი .რითაც მათ გამომუშავდებათ კვლევა-ძიების ,მასალის კომპიუტერულად დამუშავების ,ჯგუფურად მუშაობის უნარ-ჩვევები.
პროექტის მსვლელობა ( ძირითადი აქტივობები)
  • თემების განაწილება ჯგუფებში;
  • მასალის მოძიება და დამუშავება;
  • საორიენტაციო კითხვების შედგენა;
  • ფოტო- მასალის  მოძიება კედლის გაზეთისათვის;
  • პრეზენტაციის შექმნა მასწავლებლის დახმარებით;
  • შეჯამება ,კედლის გაზეთის გამოშვება;
საგნებთან/სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
  • ქართული ლიტერატურა- მოსწავლეს განუვითარდება საკომუნიკაციო უნარ-ჩვევები;
  • ხელოვნება- მოსწავლეები გაეცნობიან დავით მეფის ხანში შესრულებულ ნამუშევრებს;
  • ისტი-მოსწავლეებს გამომუშავდებათ ინტერნეტის მოხმარების უნარები.
პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები.
დამხმარე ლიტერატურის მოძიება ინტერნეტისა და ბიბლიოთეკის გამოყენებით ;  google ,youtube; ფორმატის ფურცელი ,ფოტოები , თაბახის ფურცლები ;მარკერები;


Комментариев нет:

Отправить комментарий