ღონისძიება

გაკვეთილები და ვიქტორინები

მეორე კლასის ვიქტორინა

ვიქტორინა





პირველი კლასის შემაჯამებელი გაკვეთილი

ვიდეო:

ყველაზე გულწრფელები

ვიდეო:




 პაწაწინა პინგვინი

გეგმის ლინკი:

რესურსები:

ელ.წიგნი ,,პაწაწინა პინგვინი''


გაკვეთილის თემა

პაწაწინა პინგვინები

მასწავლებელი

თ.კელენჯერიძე

კლასი

III კლასი

მოსწავლეთა რაოდენობა

14

მოსწავლეთა ორგანიზების ფორმები

გაკვეთილი ტარდება დისტანციურად.

ძირითადი საორგანიზაციო ფორმაა ინდივიდუალური.

სასწავლო მასალა და რესურსები

ü ელექტრონული წიგნი ,,პაწაწინა პინგვინი’’

ü საინფორმაციო ტექსტი პინგვინზე;

ü დავალების ბარათები;

ü კომპიუტერი;

ü ილუსტრაციები;

გაკვეთილის მსვლელობა

I ფაზა

 მასწავლებელი გაკვეთილს იწყებს პინგვინებზე საუბრით .

   აჩვენებს , პინგვინის სურათებს.მოსწავლეები ავსებენ სქემას:

ü რა ვიცი  პინგვინზე;

ü  რა გავიგე;

ü  რა მინდა ვიცოდე;

      პირველი სვეტი ივსება ტექსტის წაკითხვამდე,მეორე და მესამე კი საინფორმაციო ტექსტის წაკითხვის შემდეგ.

   საინფორმაციო ტექსტის წაკითხვის შემდეგ ,მოსწავლეები კითხულობენ და აკეთებენ ნამუშევრის პრეზენტაციას.

II ფაზა

      მასწავლებელი იწყებს გაკვეთილის წაკითხვას.ვკითხულობთ ნაწყვეტ-ნაწყვეტ.

      მოსწავლეები თითოეული მონაკვეთის წაკითხვის შემდეგ გამოთქვამენ საკუთარ ვარაუდს,თუ როგორ გაგრძელდება ტექსტი.

   ტექსტის წაკითხვის შემდეგ ,პასუხობენ კითხვებზე:

Ø  რა გაუკვირდა დედა პინგვინს?

Ø როგორ დაეხმარა დათუნია პრინცს?

Ø რა დაავიწყდა დედას?

Ø  რატომ მიაკითხეს ბუს ,რჩევის მისაღებად?

III ფაზა

     ტექსტის უკეთ გასააზრებლად,ტექსტს ვყოფთ ეპიზოდებად და ვასათაურებთ:

v პრინცის დაბადება;

v გაოცებული დედა პინგვინი;

v ბუზღუნა დათუნია;

v თოვლიანი ფერდობი;

v ბუს რჩევა;

 შეფასება:

მოსწავლეების შეფასებისას მასწავლებელი იყენებს  განმავითარებელ შეფასებას.  

     

 

 

 დანართი 1


პინგვინები
      პინგვინები ცივი ზღვის ტალღებს შორის, ყინულოვან ანტარქტიდაში ბინადრობენ გუნდებად..თითოეულ გუნდში ასობით და ათასობით პინგვინია. ისინი იმ ფრინველებს მიეკუთვნებიან, რომლებიც არ დაფრინავენ. სიარულიც უჭირთ. ძლივს დაბაჯბაჯებენ.  სამაგიეროდ, ძალიან სწრაფად ცურავენ წყალში, ასევე სწრაფად მისრიალებენ ყინულზე მუცელზე გაწოლილნი,
        მათი 17 სახეობაა გავრცელებული. ადვილად ეგუებიან ნებისმიერ გარემო პირობებს, ბუმბულს კი მანამ არ იცვლიან, სანამ ახალი არ ამოუვათ, ამიტომ პინგვინებს ყინვა არ ადარდებთ, მათ ყოველთვის „აცვიათ“ თბილი ბუმბულის საფარი; პინგვინებს კანქვეშ ქონის სქელი ფენა აქვთ, ამიტომ დიდხანს შეუძლიათ ცივ წყალში ცურვა და ხანგრძლივ მოგზაურობებსაც ხშირად აწყობენ .       
            პინგვინები პატარა თევზებით და მოლუსკებით იკვებებიან. ყველაზე ლამაზი და დიდია სამეფო პინგვინები. როგორც ყველა სხვა ფრინველი, ისიც კვერცხიდან ჩეკს თავის  ნაშიერს.      
პინგვინები თავიანთ ნაშიერს ერთად უყრიან თავს და ''საბავშვო ბაღს'' აწყობენ. პატარებს




სტიქიური მოვლენები
პრეზენტაცია ,სტიქიურ მოვლენებზე.

აკვეთილის თემა

სტიქიური მოვლენები

მასწავლებელი

თ.კელენჯერიძე

მოსწავლეთა რაოდენობა

14

მოსწავლეთა ორგანიზების ფორმები

გაკვეთლი ტარდება დისტაცნიურად.

ინდივიდუალური

გაკვეთილის მსვლელობა

გაკვეთილი იწყება წინა წინა მასალის გამოკითხვით:

ü რა არის ბუნებრივი მოვლენა?

ü რას ნიშნავს სეზონული და არასეზონური მოვლენა?

ü როგორ წარმოიქმნება წვიმა? თოვლი? სეტყვა?ცისარტყელა?

ü რა ვიცით ჭექა-ქუხილის შესახებ ?

ü  რა შემთხვევაში ვამბობთ ბუნებრივ მოვლენაზე,სტიქიურ უბედურებას?

 მასწავლებელი ,მოსწავლეებთან ავსებს გონებრივი იერიშის რუკას,სტიქიურ მოვლენებზე.

     სურათების დახმარებით ვხსნით ახალი გაკვეთილს.

რა განსხვავებაა წყალმოვარდნასა და წყალდიდობას შორის ?

    რა არის მეწყერი? ზვავი ? ღვარცოფი. ვაკეთებთ მათ შორის განსხვავებას.

      მოსწავლეები ასრულებენ ხუთ კითხვიან ქვიზს,დღევანდელი გაკვეთილის შესახებ .

      მასწავლებელი ,მოსწავლეებს უგზავნის G-pride-ს ტექსტს:,,შენობები,რომლებიც მიწისძვრას უძლებენ’’.

   და ასრულებენ მოცემულ სავარჯიშოებს.




Комментариев нет:

Отправить комментарий